Sen då?

Fick nyss papper om nian idag, av skolan. 
Tiden går så otroligt fort, och visst, det är drygt ett år kvar till jag går ur nian, men ett år bara flyger förbi.
Men efter nian då?! Jag har ingen aning!
Helst vill jag jobba med hästar. Men sen finns det ju många jobb inom "hästbranchen".
Jag har funderat på Lillerud, där verkar det ju vara bra, och inte så långt heller.
Visst kunde jag välja ett "vanligt" gymnasie, men då tror jag att jag skulle tröttna helt. Och jag vill ju
jobba med nåt jag verkligen tycker är roligt, inte nåt som man får bra betalt för, men som jag är helt ointresserad av.

Drömmen är ju självklart att kunna försörja sig på att tävla, men då måste man nog antingen va stenrik eller jätteduktig, och jag är inte nåt utav det.
Och om det blir lillerud, så måste ju självklart Sabina trivas också. Och sist men inte minst så måste ju även mina betyg räcka för att komma in!

Usch, mycket att tänka på, mycke som ska väljas och bestämmas..
Men vi får väl se hur det blir, det är ju ett tag kvar faktiskt, och det blir nog bra tillslut!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0