Mini-Maskeradtävling

Hallå! Har precis kommit hem från tävlingen, de gick bra för alla :) Så himla söta var dom allra minsta, med prinsessklänningar och allt!
Var även inne på lantmännen och köpte betfor och Grund.

Idag ska jag rida ut på en lång och härlig tur i skogen :D Får se om jag rider ensam eller hur det blir.

Jag ska även skicka efter lite grejer från Hööks ikväll, va ju fraktfritt tills imorrn så de gäller ju att passa på ;) Har dock inte riktigt bestämt vad jag ska ha.. Vet att jag ska ha B-vitaminer, bett, sporrskydd och sadelunderlägg. Sen står jag och velar mellan en repgrimma med tyglar eller svarta lindor.. Hmm, svårt val detdär, men det lutar mot reprimman, för det  behöver jag mest.

Nu ska jag cykla till stallet, blir nog ingen uppdateringen från mig förens ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0