Sabina 27/3

Träning i ridhuset idag!
Fyy så fin hon var! Jag hade inte alls höga förväntningar eftersom vi inte har tränat på så länge. Riktigt go känsla vissa stunder, en påminnelse om varför jag rider dressyr, haha! Nejmen såklart har vi jättemycket att lära oss.

Vi jobbade mycket med att hon skulle jobba ordentligt med bakbenen. Jag börjar gärna krångla med händerna, och då blir det inge bra. Men sen tog hon i och, wow ! Galoppen har blivit bättre än den var i höstas, hon hade tydligen fått mer svävmoment i den :)

Sitter lite fast i höger sidan, så jag måste va noga med att hon är ställd hela tiden.

Tänkte ta nåt kort så ni fick se hur hon såg ut, men det glömde jag bort.. Hon hade iaf vita lindor, vitt schabrak och svarta boots.

Rätt lyxigt att rida i ridhus också!
Har sagt det förut, men säger det igen. Det är så himla kul att rida henne då hon alltid är positiv till allt hon gör!




Så himla perfekt ♥


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

sv: aha okej! :D men i hela sverige då, vem är den bästa skådespelaren då, alltså av alla svenska som finns? :)

2011-03-28 @ 14:42:03
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0