Today's Plan

Hejhej! Blev ingen skola för mig idag, mest pågrund av att jag kanske smittas.
Men jag känner mig nästan helt frisk idag iallafall :)

Just nu sitter jag och skriver som en galning på en bokrecension, lite smått panik har jag.. Idag kan jag äntligen rida, får nog bli ett lite lugnare pass nu så hon kommer igång lite. Sen ikväll blir det hoppning för Jarle med Cherie, det lilla trollet. Hoppas hon har gått lite i helgen iallafall, annars kommer hon vara galet pigg, och det blir bara jobbigt. Vissa gånger har jag fått galoppera ur henne lite, och hon orkar springa varv på varv på varv på varv innan det går att få stopp på henne utan att använda sig av en vägg typ..

Nu ska jag fortsätta så att den kanske blir klar nångång, ni får ha det ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0