Torsdag

Hej! Är färdig med läxorna för kvällen, skönt.
Kom hem från grönt kort kursen för inte så längesen heller. Nä, vad ska jag skriva om? Har ju inte ridit nåt, bara hälsat och klappat på dom idag.. Imorrn hade jag tänkt mig en lång uteritt :) På lördag har jag, Elin och en till tänkt ta tåget till Karlstad och shoppa, men innan det ska jag på klubbtävling. Det är min lillasyster igen, maskerad "temporitt" denna gång. Hon ska vara utklädd till Shrek! xD Haha.. Jag ska väl hjälpa till lite också, brukar alltid va nåt som ska göras. Men iallafall så tänkte jag vara hurtig och gå upp tiiidigt för att hinna fodra, mocka och rida innan halv nio..
Och på Söndag blir det träning för Agneta i ridhuset :)

Nu vill pappa ha datorn så jag får ge mig, här kommer en repris bild ;)



Åh juste, glöm nu inte att hålla tummarna för Elin och Jojo imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0