Dagens Ridning

Gokväll! Är helt slut i huvve, har suttit med matten ett bra tag, och ändå fattar jag ingenting! Suck, det här med matte är verkligen inte min grej..

Nu till ridningen då! Det var blött överallt så det var svårt att hitta nånstans att va. Men på en väg tog vi faktiskt nåra små skuttt :) Har inte hoppat Sabina sen december typ!! :o Så hon tog i lite överdrivet mycket, men det är ju inte så konstigt, hon tyckte ju de va så kul :D
Förhoppningsvis så kan jag ta med henne till jarlehoppningen nästa måndag. Det blir kul!

Imorrn blir en jäkligt stressig dag, har typ 45 min på mig att fixa stallet och äta innan det bär i väg på grönt kort kurs. Hatar att åka buss, kommer hem så sent! :( Och jag som brukar va värsta seg i stallet, hur ska jag hinna med det?
Sabina får iallfall stå imorrn, eftersom jag inte hinner rida.

Nu blev det ett tråkigt inlägg igen.. Ni får en bild på finaste Sabina, med en apa på ryggen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0