Onsdag

Hej! Har kommit hem från skolan nu, och fått i mig lite mat ( fast såhär skriver jag nästan varje dag, så ni kanske inte bryr er längre..? x) Iallfall, vi hade två prov idag, det ena gick piss, det andra gick lite bättre.
Rätt tråkigt väder är det också.. Hovslagarn kommer på fredag eller lördag, hah Sabina kommer nog bara va liiite pigg dåra...

På lördag ska jag stå i Kafeterian på ridskolan på klubbhoppningen, och Elin var snäll och hjälper till :) Roligare att stå två ju, dessutom får jag alltid hjärnsläpp när jag ska ta betalt, kan inte räkna, stammar och sånt.. Men vi får väla se hur det går ;)

Ni har väl antagligen läst att Jojo är dålig. Verkligen hemskt när sånt händer, skadade hästar är nog ändå det  värsta som finns. Vi får hoppas på det bästa!
Ni får kanske stå ut med bara mig ett tag nu, förstår om Elin inte orkar blogga. Men jag ska göra mitt bästa för att uppdatera bra :)

Oj vad långt det blev, jag som bara tänkte skriva lite. Nu ska jag gå till stallet, ni får en bild på Sabina sålänge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0