FFRREEDDAAGG

Hej! Sorry för dålig uppdatering, men så blir det ibland.
Igår red jag Sabina ett pass i paddocken, hon var jättefin i början! Sen bytte vi häst och jag red Pralin ett tag, det gick faktiskt bättre än vad det brukar gå med han.
Men sen när jag satt upp på Sabina igen så gick de dåligt..

Jaja, idag har vi haft elevens val ridning, hoppning idag :)
Red Greta, en storhäst somm kändes som jääätte mycket häst att rida. Men hon var rätt trevlig att rida ändå, var ett bra tag sen jag red henne. Högergaloppen gick dock bajsdåligt, för jag sitter helt snett, spänt och konstigt i högervarvet.. Blev ingen bra rytm heller. Men i vänster gick de väldigt mycket bättre!

Själva hoppningen gick väl helt okej, vi hoppa inte så jättemycket och bara ett hinder men. Red slarviga vägar, men sista skuttet kändes riktigt bra (:

Nu ska jag strax bege mig mot stallet, ska rida ut Sabina idag. Tror jag väntar lite så får vi sällskap, roligare då.




Usch, snööö

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0