Freeeedag

Hej! Blev ganska sent i stallet ikväll.. Red Sabina först, orkar inte berätta ingående, men de gick bra iaf :) La ut två bommar och höjde upp dom till ca 10-20 cm. Jobbade mkt med galoppen, att den skulle vara jämn över bommarna, och så att jag kunde växla mellan 3 och 4 galoppsprång imellan.

Haha, kommer spöka ut Sabina ganska ordentligt imorrn.. Glitterspray i svansen & på rumpan, snusnäsduk runt halsen åsså har jag funderat på att göra tuppkam i pannluggen :D Kan man ha håspray i luggen på dom? Höhö, och jag ska ha pappas gamla skinnjacka och nitbälte.. Hihi, blir nog roligt :)

Får väl se hur det går, ska försöka få två lugna rundor, då är jag nöjd! Som jag har sagt förut så har jag verkligen svårt att se avstånd, och eftersom Sabina gärna springer på ordentligt så kommer vi lätt nära. Men det är bara att träna, eller hur? ;)

Blir nog ingen uppdatering från min sida förens på eftermiddan imorrn. Sofie & Amanda kommer och tar kort, så då kommer äntligen lite nya kort upp!

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorrn, sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0