Idag

Hej på er!
Idag har jag hittils mest hunnit vara i stallet. Hade lite lektion för ellen och Urris, och det gick bra :) Tränade utan stigbyglar, och jag har märkt att jag älskar att stå och klaga och skrika på andra som rider! Hihi..



Sen tog jag en uteritt med Sabina :) Hon var jääättepigg! Blåste rätt mycket, så det var många läskiga saker..
Í galoppen var hon jäkligt het.. x)
Menmen, de gick bra iallafall.



Vi red förbi andra hästar,  spääänande sa Sabina!


Nu ska jag se på världscupshoppning, ciao!

Glöm nu inte att vara med i Elins fina bentävling! ;D


Kommentarer
Postat av: Sofia & Petra - RACEHORSES

hihi , så söt översta bilden var :)

2011-05-01 @ 21:43:39
URL: http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0