Inte bra

Usch, idag red jag verkligen otroligt dåligt.
Sabina var görhet, tror jag får minska kraftfodergivan lite..
Vi hoppade bana, med brutna linjer, böjda spår och ett titthinder. Vissa språng var väl helt okej, medans vissa inte var det. Var dessutom mycke "action" idag, hästar som vägra och hoppa runt, en som ramla av, och flera (inklusive jag..) som inte va långt ifrån att drutta i backen.

Måste verkligen förbättra mitt avståndsöga.
En gång kom vi jättenära, och det borde jag verkligen ha sett tidigare.. Men eftersom  Sabina är den hon är så stanna hon inte, så himla ärlig på hinder!
Jaja.. Vi hoppa iaf en rolig bana! :)

Haha, dressyr är roligast, så är det bara ;)

// Matilda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vi har en tävling där du kan vinna ett par ridhandskar, var gärna med! http://ridersjumping.blogg.se/2011/may/bloggtavling-2.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

2011-05-03 @ 16:15:18
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0