Karlstad

Har nyss kommit hem från Kd, skulle köpa skor å lite sånt.
Men även en ny telefon hängde med mig hem, skönt! 

Just nu städar jag för fullt i mitt rum, nästan ialla fall...
Men sen ska jag göra läxor & dra till stallet, ska faktiskt ta lite kort!
På vilken häst/ponny får ni se senare, ska bli en massa kort!

Ska nog även göra en ny header, som jag kan ha eftersom det bara är lilla jag som bloggar just nu.
Man vet aldrig Matilda kanske kommer tillbaka, vem vet?

Här får ni en liten bild på mobilen jag köpte, eftersom jag inte köpte några hästgrejor.



Men nu ska jag förtsätta med städningen, och senare ikväll kommer bilderna från idag!
Ha det mysigt i det trista vädret!


/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0