Sabina 16/5

Hej! Hoppningen gick bra idag! Sabina var jätte lugn och fin. Jag red ungefät lika bra som en kratta, menmen.

Orkar inte skriva ordentligt för det är rätt sent och jag är trött. Men vi hoppade låga hinder med tajta svängar. Bra träning, för hoppa kan Sabina, men det är mellan hindren det gärna går lite för fort. Blev dock  mycke väntan idag eftersom vi var rätt många. Men första rundan på den lilla banan vi gjorde är jag nöjd med, andra inte alls lika nöjd.

Fy vilken dålig uppdatering det är, men jag har varken tid eller lust faktiskt. Imorrn ska jag hinna göra rätt mycke, men nåt hinner jag säkert skriva. Har rätt många ovisade bilder också, både sen i torsdas på mig och Sabina, och från förra helgen när ja släppte Urris i en annan hage.

// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0