Sabina 21/5

Shiiit, va slut jag är efter dagens träning! Tror Sabina är trött hon också, hon verka nästan sova påvägen hem.. Iallafall, idag fortsätte vi att ta igenom Sabina, att hon inte får flytta på mig, utan att det är hon som ska flytta sig efter mig. Så jag fick bara sitta heeelt stilla, rida fram henne till handen och böja på henne. Var riktigt svårt, även fast det inte låter så svårt att sitta still..

Sabina tyckte nog att jag var en riktig jävel i galoppen när hon inte kunde flytta på mig. Hon försökte komma undan genom att byta galopp, stanna, byta till korsgalopp och gud vet allt.
Men det gick fint i slutet, och när jag fick lägga ner henne i formen var hon suuperfin.
Inte den bästa träningen, men det känns som det är precis sånna här pass som vi behöver. Och jag är för en gång skull ganska nöjd med min ridning. Säger absolut inte att den var bra, bara att jag var nöjd - stor skillnad.

Det är mina jä*la händer som jag har stora problem med. På tisdag tänkte jag ta en pinne och sätta mellan tummarna så jag inte kan lägga ner dom.



// Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0