Sjuk

Sitter här hemma & är sjuk, & har fixat lite med bloggen.
Men är inte nöjd alls, men jag har tänkt göra en snyggare snart!

Förra veckan var vi på återbesök med Jojo, & han var sämre så han fick en kortison spruta..
Så nu blir det 10 minuters promenader i två veckor, så ska vi dit igen.
Och om han inte är bättre då, ja då finns det antagligen inte så mycket mer att göra.

Har faktiskt tänkt mig att börja blogga igen, fast det blir ju lite tråkigt när det inte blir några ridbilder..
Men ni får stå ut, så here we go.

I fredags var jag inne på Hööks, och givetvis fick jag med mig något hem!


Ett par svarta gummiboots, tänkte även köpa ett sådant här schabrak..
Men det blev aldrig något av det, eftersom vi hade väldigt bråttom.



Finns det något sötare? Om jag var nåågra år yngre & hade en shettis skulle jag lätt ha köpt!



// Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


« NAMN Stammis?


« E-POST

« URL/BLOGG

DIN KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0